Zeilboot

"Dankzij jullie sponsoring hebben we nu een zeilbootje voor gehandicapte jongeren. Dit bootje is speciaal ontworpen voor deze doelgroep en heeft de naam "Frans van Uden" gekregen. Zij kunnen nu, onder begeleiding, ontspannen uurtjes op het water doorbrengen."
-Watersportvereniging 'De Viking' | afdeling Gehandicapt Zeilen-

Woonboerderij

“We gebruiken de bijdrage van jullie stichting om de kinderen die bij ons opgroeien jaarlijks in de zomervakantie twee weken te laten genieten van de rust en privacy op een bungalowpark. Daar genieten ze enorm van!”
-Stichting woonboerderij Schijndel-

Stichting 13 PK

“Wij zetten paarden in, bijvoorbeeld paardencoaching, om getraumatiseerde kinderen onbezorgd kind te laten zijn. Bij ons krijgen ze weer vertrouwen in zichzelf en in hun toekomst. Met een bijdrage van Stichting Frans van Uden hebben wij handpannen gekocht, waarmee we muziek zullen maken bij de paarden. Daarnaast laten we een hok voor kippen en konijnen bouwen, zodat de kinderen naast de omgang met paarden ook kleine dieren leren verzorgen.”
-Stichting 13 PK-